Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji przez sprzedawcę u producenta.


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


P.H.U. "Ales" Piotr Bierowiec, Polska
Ligocka 721
43-391 Mazańcowice


Uwaga! Przed wysłaniem polecamy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

P.H.U. "Ales" Piotr Bierowiec, Polska
Ligocka 721
43-391 Mazańcowice

>> FORMULARZ ZWROTU <<

kliknij aby pobrać

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

POMPY - Reklamacja / Serwis bezpośrednio u producenta

Adres do wysyłki paczki:


DAMBAT
Adamów 50
05-825 Adamów

Dokumenty wymagane do dołączenia do pompy:

  1. Karta gwarancyjna (musi być potwierdzona przez sprzedawcę podpisem i pieczątką, karta gwarancyjna bez załączonego oryginalnego dokumentu zakupu jest nieważna)
  2. Dowód zakupu
  3. Dane zwrotne (imię, nazwisko, numer telefonu kontaktowego, dokładny adres wysyłki, gdzie produkt ma zostać odesłana po naprawie) - dołożyć do kartonu z urządzeniem. 
  4. Powód reklamacji

 

>> FORMULARZ REKLAMACJI <<

kliknij aby pobrać

Wykonanie : Pomoc Komputerowa
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony