
Składanie reklamacji przez sprzedawcę u producenta.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
P.H.U. "Ales" Piotr Bierowiec, Polska
Ligocka 721
43-391 Mazańcowice
Uwaga! Przed wysłaniem polecamy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
P.H.U. "Ales" Piotr Bierowiec, Polska
Ligocka 721
43-391 Mazańcowice
kliknij aby pobrać
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
POMPY - Reklamacja / Serwis bezpośrednio u producenta
Adres do wysyłki paczki:
DAMBAT
Adamów 50
05-825 Adamów
Dokumenty wymagane do dołączenia do pompy:
- Karta gwarancyjna (musi być potwierdzona przez sprzedawcę podpisem i pieczątką, karta gwarancyjna bez załączonego oryginalnego dokumentu zakupu jest nieważna)
- Dowód zakupu
- Dane zwrotne (imię, nazwisko, numer telefonu kontaktowego, dokładny adres wysyłki, gdzie produkt ma zostać odesłana po naprawie) - dołożyć do kartonu z urządzeniem.
- Powód reklamacji
kliknij aby pobrać